Saturday, July 18, 2009

tido

bosan la pulak di pagi hari ni...
cuaca mendung.
baju dah basuh, dah sidai,lum kering lagi...
lauk dah masak...
rumah dah kemas...
apa nak buat lagi ni???
dah terbangun awal pulak arini.
padahal mlm td tido lmbt gak.
aku tak tau la apasal aku susah sangat nak tido mlm.
sebelum jam 2 confirm mata tak nak lelap.
puas dah buat mcm2.
exercise - dah
minum susu panas - dah
tgk tv - dah
baca buku - dah
last2 aku suh hubby gosok kening aku...
baru la bole tido.
huh!!! ngada2 kan?
dulu masa adik aku si Farol Hadi tu kecik,
tu la cara aku nak kasi dia lena.
aku kena gosok kening dia sampai dia lena.
yang geramnya...dia nak tangan aku jugak.
kalau tangan mak atau kak long yg gosok kening dia
alamatnya...meraung...
erm..mcm pe'el la kan...
nak tdo pun ngada2.
nasib baik la en. suami sanggup je layan kerenah ngada2 aku ni.
Thank You very much Hubby.
luv u forever...
muahhh...muahh... :)

1 comment:

Mrs Amri said...

lenkali kalo xleh tido kol la aku...aku pun tgh sunyi nih..pantang terjaga tgh malam mesti rase nk nangis..huhuhu