Thursday, June 17, 2010

2 malam

sabtu nnti ada majlis cukur rambut Izzat di rumah atok.
Izzat telah "di pos" ke labu tgh ari tadi.
kak long yang dtg ambil.
sebab mummy & ayah Izzat akan bergerak dari melaka ari sabtu selepas subuh.
mcm tak sesuai la pulak klu travel pepagi buta ngan Izzat.
sbb tu pos Izzat dulu ari ni.

kak long ckp balai mkn dah pasang.
esok nak siapkan pelamin & buai untuk Izzat.
huhuhu....mcm mana la rupanya tu nnti.
tak sabar pulak nak tggu sabtu ni.

erm...malam ni tak de la bangun tgh malam buat susu Izzat.
sapa la yg akan bgn tgh mlm ni buat susu Izzat ek?
nenek?mama?
ermm....sapa2 je la.....yg penting Izzat dapat susu.


Izzat, mummy & ayah miss u so much.
dua malam tak de Izzat kat umah.
nasib baik dua mlm, klu 3 mlm mummy dah nyanyi lagu 3 mlm tanpa bintang.
jumpa pagi sabtu ye sayang.

xoxoxo from mummy & ayah.

1 comment:

gEe said...

comel n semangat baby izzat..congrats badut!