Wednesday, October 27, 2010

tanam

1st skali nak say thank you so much to my in law.
mggu ni mereka nak tolong bersihkan umah baru & tanam pokok2 katanya.
tq mak & abah.luv u soooo much!!!!

mr B : tadi mak call
mrs B : eh...nape? nak balik kl mggu ni ke?(mrB driver mak & bapaknya)
mr B : mak ajak bersihkan umah lagi ahad ni.
mak nak tanam pokok limau, cili, bunga melur.mangga.mak dah standby anak pokok.

mrs B : erm...bestnya....tapi please....tanam susun cantek2 jgn sepah2.nnti saya merajuk.
umah tu saya nak duduk lama.
mr B : tak pe la...tanam je....nnti awak alih la...(tak nak bantah mak.bior je mak nak tanam
kat mana pun )

mrs B : erm.....(dah terasa nak nangis sbb terbayangkan pokok2 yg di tanam bukan di tempat yg sudah di plan)

huhu....mcm mana ni???
aku nak tggl kat umahtu lama.aku pun ada share gak kat umah tu.tak nak la nnti suka2 ati je tanam tmpt tak sesuai. aku dah bgtau en. suami mana nak tanam pokok2 tu semua.harap2 en. suami tak lupa nak bgtau mak dia tempat2 nak tanam tu.

bila nak pindah???

No comments: