Saturday, November 6, 2010

Semalam Yang Bersejarah

En. Suami admitted Pantai Medical Centre.
huhu.....tak lena la tdo mlm td & mlm ni sbb tak de sapa tak tepuk.(ngada2....lepuk skali kang ha...)
smlm masa aku sampai umah dr kerja kul 11 lebih tgk en. Suami tgh tdo.
tgh aku mandi, en suami bgn dan muntah.
"B, cepat anta abg g spital, sakit sgt ni."
erk!!! tak pernah ku dengar ayat tu selama ni.
selama ni en suami sgt la cool.demam ke hapa ke tetap g keje & diam2 je.
bila tetiba dia suh anta g spital terus aku rasa gelabah.
nasib baik masa tu belum amik anak dari rumah baby sitter.
so call BS bgtau minta tolong anak tdo umah dia la.
sbb aku ntah kul bape la akan blk umah.
setel uruskan en suami masuk wad aku pun balik.
kul 4 pagi baru tdo.
lps subuh dah gerak ke PMC sbb en. suami akan di scan & x ray jam 8 pagi.
skrg rasa sgt mengantuk & pening sbb tak cukup tdo.
huhu....Izzat, please mlm ni jgn ajak mummy borak2 tgh mlm ye.
esok mummy keje & nak g tgk ayah lagi kat pmc.
so pleaseee behave.
ZZzzzzz......

2 comments:

sha a.s said...

semoga hubby cpt sembuh....

idazafri kamil said...

thanx Sha...