Thursday, August 18, 2011


kalau la keluar rumah tak tutup rambut pastu rambut terus terbakar.
padan muka aku kan???
kenapa aku degil sgt?
degil arahan Tuhan.
degil arahan suami.
degil arahan mak.
sebab tu hidup aku susah.
padan muka aku.huhuhu......

4 comments:

sha a.s said...

comel!


haihhla, moga kita dicepatkan utk berubah....amin~~~

genuine1224 said...

dah bertudung ke? tahniah!!
yg penting hati kena ikhlas, insyallah kita xrasa terpaksa n dipaksa..gud luck dear!

idazafri kamil said...

Angah : ni gambar ngetest tudung raya.
tapi Hari ini, 19 ramadhan. jumaat.
19 Aug 2011.
kak ngah mula bertudung. hehehe....tapi tak complete lagi la.masih berlengan pendek g keje. nnti la beli inner kan.lama dah nak pakai tapi dok bg alasan ni la.kali ni tak mo tangguh2 dah.pakai dulu baru rasa terpaksa beli inner.huhu....

Sha : aaaminnnn........;)

Mupmup said...

Assalammualaikum,,
perkenalkeun name saye mufqi...
taqaballahu minna wa minka...

kalo mau mampir ke blog saya http://mup-pumart.blogspot.com