Monday, February 9, 2009

cuti2 port dickson

khamis lepas aku ngan adi g pd. kami stay kat tiara beach resort.( thanx to abg pezal sbb bg kami stay sana). arma & syahid dah tunggu.sebenarnya aku tak pernah drive ke situ. so pg sblm ke pd tu aku dah minta tlg shukor untuk tuliskan map untuk aku.( tulis tau bukan lukis sbb aku tak reti melukis). dengan bantuan adi sebagai pembaca map( mcm rally la plak ada tukang baca map). di sebabkan jalan gelap so aku drive mcm siput la...(50-60km/j).sampai sana syahid & arma dah tunggu. borak2 kejap kat bilk sambil makan big apple ( 2 kotak aku bawak ) pastu aku, adi & arma keluar g minum.punya la jauh kedai yg kami g mlm tu. sbb dah tengah malam banyak kedai dah tutup.
arma ni baru lps abis team building so sambil mkn2 tu dia turunkan ilmu kat aku & adi. bermakna gak la sesi kami mlm tu.tak de la borak2 kosong je...
setel mkn2 & borak2 kami pun blk ke tiara. sampai bilik tgk syahid dah lena berbungkus.(tak la sejuk sgt pun). arma layan tgk prison break & aku layan mata(zzzz....).laut...tunggu!!!!!!


bangun pagi tu kami breakfas ala kadar ( mkn big apple & nescafe) pastu terus gerak ke bayu beach resort. pantai tu privacy skit( memang kami berempat je pagi tu sbb ari jumaat kan...)
penat berendam & berenang ( adi & arma berenang, aku ngan syahid berendam je...)perut pun dah lapar, hujan pun dah turun kami pun naik la...masa tu dah kul 1 lebih( dah lebih 4 jam dalm air.
kami lunch kat kedai depan bayu beach resort tu. puasnya ati dapat mkan masak gulai cili padi yang best. setel mkan kami pun balik semula ke tiara.(makan denganbaju basah2 tu...hehheh...)
sampai bilik bukan berehat pun(adi melepaskan hajat) pastu sambung plak mandi kolam. kat kolam pun tak ramai orang so kami buat itu kolam macam kami yg punya la....main game2 yang ada. berendam & berenang.

penat berendam & berenang kami pun naik la ke bilik. nak siap2 balik pulak.sblm tu kami kemas dulu bilik tu ( ye la...dah dapat duk free kena la kemas balik) tukar cadar, sapu, mop dan kemas beg mandi dan bersiap2 nak blk melaka.
ini la hasil sunburn arma & adi.( derang suka....)



setel la cite aku di pd.



1 comment:

gEe Eunjo said...

laaa...igtkan sape ..rupenye badut..ada blog gk rupenye...nnt kgee buh dlm fave list kgee ehh..anyway thanks for support me!