Thursday, April 9, 2009

kelawar ke burung hantu?

minggu ni aku sampai outlet awal sangat.
kul 7 lebih dah sampai. waktu kerja aku jam 9.

hari isnin aku bersemangat.sampai je outlet terus buat keje.
dari pagi sampai petang aku setelkan keje2 yg tertangguh hampir seminggu.
(gara2 sakit perut, banyak keje tertangguh)

hari selasa mcm tu jugak. aku rasa seronok dapat setelkan keje2 yg tertangguh.
hari rabu...aku tewas juga akhirnya.sampai outlet kul 7 lebih, buat keje sikit pastu mata tak leh buka dah...

kul 8.30 aku lelap jugak.
tadi pun...tak bole tahan la ngantuk.

mcm mana nak tdo awal ek?
aku memang susah nak lelap mlm.
paling awal pun kul 2 baru bole lena.
sebab tu la pagi aku ngantuk.
kalau aku tdo mlm awal sure aku akan terjaga tgh2 mlm(kul 2-3 pagi)
pastu tak leh tdo.
erm...kena cari jln nak setelkan problem ni.

No comments: