Thursday, April 17, 2008

15 April
Hari ni public holiday di Melaka tapi aku tetap kena keja. Jam 12.30 aku meninggalkan opis dan trus ke kl. Lokasi utama low yatt plaza. Mula2 cari phone. Dah dpat phone register plak celcom broadband dan beli adaptor untuk di sumbatkan kat laptop ni. Pastu g cari plastic cover keyboard dan skin luar laptop. Erm...kalau dah kat syurga IT tu memang sedap je la membeli. Rambang mata jugak. Banyak sangat pilihan. Dah habis 4 jam setengah memilih dan membeli akhirnya balik ke cheras. Habis 2 ribu lebih gak. Hehehe.....hubby la bayar semua tu....aku tau mintak je. So aku rasa lega sikit sekarang sbb keperluan IT aku dah hampir sempurna. Senang la nak buat keje dari rumah lepas ni. Hubby pun bole la meluaskan keja sambilan dia menjual spare part. Apa2 pun tq so much to hubby sbb belikan handphone dan barang2 lain tu.

No comments: