Thursday, April 17, 2008

16 April
Seperti yang telah di duga, aku kena marah ngan bos pasal semalam. Lantak la...yang penting aku dah dapat apa yang aku nak. Bos nak bebel panjang lebar pun aku dah tak heran. Aku dengar je sambil tersenyum. Kalau nak tunggu cuti, ntah bila. Bln 5 ni lagi sibuk. Every weekend keje. Nak cuti weekday pun payah. Aku pelik la bos aku ni, dia tak Nampak ke yang aku ni keje setiap ari?
Dia tak pikir ke aku ni tak perlu balik kampong jumpa family ke...aku bukan anak buluh betung, aku bukan sebatang kara dlm dunia ni, aku ade family.
Dia macam tak pikir lak.....dia nak aku tiap2 ari masuk opis. Abis tu bila masa aku nak berehat? Yang lebih membuatkan aku geram, bos tak nak Tanya cerita sebenar apa yang berlaku terus nak marah je....bebel je....aku pun malas nak amik port dengar je la.....kalau menjawab kang lagi lama dia membebel.

1 comment:

azie said...

dut, sehat ke? lama x dgr citer...aku lak bizi giler kt opis baru....forum lak kena penyakit agaknya....btw..aku dah dpt duit rm20 yg ko transfer tuh k...

take care..