Thursday, April 17, 2008

9 April – 1537
Aku rasa lega yang teramat sangat. Kak long jadi buka cafe. Maybe sebelum puasa kedai akan beroperasi. Mudahan-mudahan semuanye berjalan lancar. Dapat la aku menenangkan otak lepas ni.
2303
Aku tak tau nak gambarkan perasaan aku malam ni. Suka dan risau bercampur aduk. Aku rasa lega sangat sbb kak long jadi buka cafe. Tapi dalam masa sama aku risau macam mana nak resign dari keje sekarang. Suka ke bos bila aku tak de? Marah ke dia aku resign? Tapi dia tak de hak sebenarnya nak marah sebab ni masa depan aku sendiri. Kalau aku bole dapat gaji lebih bagus di tempat lain kenapa aku tak cuba. Lagipun waktu kerja aku nanti lebih fleksible. Dan aku ade shift. Tak perlu lagi kerja dari pagi sampai malam macam sekarang. Aku doakan semoga semuanya berjalan lancar.

No comments: